tisdag 11 oktober 2011

Nu leker vi lite grann

Okey!
Nu börjar det dra ihop sig på riktigt och det är ju alltid kul att gissa när det är dags.
Så skriv i kommentarsfältet när NI tror att Grodan kommer att komma. ( ni får messa eller maila mig också)
Vinnaren kommer att belönas....

Här kommer lite bakgrundsfakta som kan göra det lite enklare.
Vi har två ankomst datum.
31 oktober ( som fertilitetsläkaren gav oss)
2 November ( som barnmorskan gav oss)
Jag själv går efter vad läkaren har sagt.



Jag har fått in del gissningar på annat håll men dom håller jag inne med ett tag.

Let the games begin!
Och glöm inte att skriva ert namn för guds skull!

4 kommentarer:

  1. 4/11 är en bra dag. Det är min dag och jag har haft den i snart 48 år men delar den mer än GÄRNA.
    Kram
    storkusinen

    SvaraRadera
  2. Jag tror att Grodan landar måndagen den 24/10. Måndagsbarn. Kl. 21.46. Och har en masssa hår.
    / Kakan

    SvaraRadera
  3. Camilla Korpas12 oktober, 2011

    Hej sötnos!
    Jag tror att det lilla underverket kommer till världen den 26 oktober!

    Skulle vilja prata lite med dig nån dag när du har tid då en annan liten vän till mig just har fått veta att hon har endometrios. Behöver lite tips från dig om det är ok hjärtat.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. 27 oktober - en torsdag! Helt klart! Det är många som väntar och längtar efter dig Grodan!
    Stor kram // Erica

    SvaraRadera