torsdag 21 april 2011

Glader Påsker!

Jobba halvdag för att sedan vara ledig i fyra dagar är ju inte helt fy skam.
Jag firade min ledighet genom att äta en god lunch tillsammans med Kakan och Sara.
Sara ska ha en bebis den 15 maj så det är inte så lång kvar för henne nu ( önskar också att jag hade en månad kvar).
Helt plötsligt när vi satt och skrattade och diskuterade meningslösa men ack så roliga samtalsämnen började jag att blöda näsblod. Utan någon som helst förvarning.
Sist jag hade rinnande närblod var när min bångstyriga lillebror tog sats och klippte till mig över näsan när jag var typ tio år. Jag har alltså aldrig blött näsblod i hela mitt liv förrutom den gången.
Men vilket tur att det finns google. Och enligt de länkar jag läste så är det vanligt förekommande och inte alls farligt. Bara sånt som kan hända när man är gravid.

Förrutom den trevliga lunchen och den konstiga näsblodsattacken blev det lite shopping också. Det är bara att inse att majoriteten av min garderob inte kommer att få se dagens ljus förän någon gång nästa år.
Mina stl 26 i jeans och mina small tröjor ser ut som barnkläder i dagsläget. Och jag frågar mig själv om jag någonsin har kunnat haft dessa plagg.

Jag önskar alla som läser min blogg en trevlig påsk. Glöm inte att äta mycket godis ( som om det vore möjlig en högtid som denna) och glöm inte att köpa påskägg till dom ni tycker om.
Jag ska göra båda!

1 kommentar:

  1. Kram o Glader Påsker till dig med Räkiz, hörde av andra Räkan att du har en fin liten mage :) kom förbi Gränby ngn dag typ ons el tor är jag där!! Ha det bra!! Hur mår du då??

    SvaraRadera