fredag 27 april 2012

Jag ÄR en djurvän....

....Och jag älskar hundar.
 I min familj har vi mer hundar än barn för tillfället.
MEN.

Det finns en hund i mitt hus.
Bor några våningar över mig. Vet inte exakt vilken.
Den skäller och den skäller och den skäller.
Sa jag att den SKÄLLER????

Den har sin peak mellan två och fyra. Så nu har jag bara 30 minuter var att lyssna på byrackan.
Efter det kommer det lite sporadiska utfall som håller i sig i cirka 10 minuter.
Dag in. Dag ut.

Jag har onda tankar om den där hunden, dess ägare och även mina andra grannar som bott här mycket längre än oss, och som inte gjort något åt saken.

Fy fan för den den där hunden.

2 kommentarer:

  1. Är det inte ägarna du ska bli arg på? Hunden skäller väl för att den lämnas ensam?

    SvaraRadera
  2. Det jag känner för ägarna lämpar sig inte att skriva i bloggen så hunden får den offentliga utskällningen ( jag tror att den klarar av det) Men inom mina fyra väggar ska du bara veta vad som sägs om ägarna...

    SvaraRadera